مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره «سرود بسیج آوا‌های انقلاب» در مازندران

«حمیدرضا هراسانی» از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «سرود بسیج آوا‌های انقلاب» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ - 30January 2021

برگزاری جشنواره «سرود بسیج آوا‌های انقلاب» در مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری جشنواره «سرود بسیج آوا‌های انقلاب» خبر داد و اظهار داشت: فراخوان این جشنواره از ۳ ماه قبل در فضای مجازی منتشر شده و ۲۶ گروه سرود موفق به شرکت شدند و طی داوری هفت گروه به مرحله پایانی و جهت اجرا در دهه فجر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش برگزار شد، گفت: در بخش انفرادی ۲۴ خواننده با ارسال آهنگ‌های ارزشی در این جشنواره شرکت کردند و ۷ نفر انتخاب شدند که مراسم اختتامیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز میدان طالقانی قائمشهر اجرا خواهد شد.

این مسئول زمان اجری سرود را ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۱۶ بهمن اعلام کرد و ادامه داد: برنامه ۳ ساعته طوری برنامه‌ریزی شده است که هر ۱۴ گروه بتواند به اجرا بپردازند.

هراسانی موضوع جشنواره را دهه فجر، حاج قاسم، ولایت و شهدای دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در پایان برنامه با اهدای جوایز، تندیس، وجه نقد و لوح تقدیر در پارک جنگلی تلار شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین از گروه‌های سرود تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مسئول گفت: این برنامه با هدف آشنایی نسل سوم انقلاب با سرود و آوا‌های انقلابی و کمک و حمایت از گروه‌های سرود محلات و نوجوانان علاقمند به این هنر ارزشی در کانون‌ها، پایگاه‌‍های مساجد و محلات در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

وی در پایان افزود: در برگزاری این برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز آفرینش‌های هنری سپاه کربلا و معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قائمشهر و سپاه قائمشهر با سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران همکاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار