معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا خبر داد؛

افتتاح اندیشکده دفاع مقدس و موزه اطلاعات «نهاجا»

حجت‌الاسلام سیدیان افتتاح اندیشکده دفاع مقدس و موزه اطلاعات، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و رونمایی از محصولات فرهنگی را از جمله ویژه‌برنامه‌های نیروی هوایی ارتش در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.
کد خبر: ۴۳۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 30January 2021

برنامه‌های نیروی هوایی ارتش در ایام الله دهه فجر تشریح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمد سیدیان» معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در تشریح برنامه‌های این نیرو در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام گرامیداشت دهه مبارکه فجر نیروی هوایی برنامه افتتاح اندیشکده دفاع مقدس، را در دستور کار دارد.

وی افزود: دیدار امیر سرتیپ «نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با پیشکسوتان این نیرو، دیدار با حماسه‌آفرینان ۱۹ بهمن، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در یگان‌های تابعه و نقاط مختلف تهران و برگزاری جشنواره در امتداد فجر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این نیرو در دهه فجر است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: برگزاری همایش، حضور سخنرانان مطرح لشکری و کشوری در ستاد نهاجا و رونمایی از محصولات فرهنگی، زندگی‌نامه شهدا، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی و رونمایی از انتشارات دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ارتش، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام سیدیان ادامه داد: بازدید فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش از خبرگزاری‌های رسمی کشور، تهیه گزارش از بیمارستان بعثت نهاجا، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه بخش دیگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: حضور در مدرسه علوی، مراسم نثار گل به حرم مطهر حضرت امام (ره) با حضور فرماندهان و مسئولان، چراغانی برج میلاد و برج آزادی با آرم نهاجا و ختم مجازی قرآن کریم در فضای مجازی در این دهه فرخنده و مبارک انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا گفت: افتتاح موزه اطلاعات، رونمایی از مرکز اسناد هوشمند دفتر مطالعات و افتتاح همزمان پروژه‌های نیروی هوایی ارتش از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط نیروی هوایی ارتش در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار