ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

ارتش؛ فدایی ملت و ولایت است

امیر سرتیپ آذریان گفت: کمر حکومت پهلوی با بیعت همافران شکسته شد و تا امروز هم مظاهر بارز ولایتمداری و مردم‌داری ارتش در عرصه‌های گوناگون مشهود بوده است؛ چراکه ما ارتشیان فداییان ملت و ولایت هستیم و تا جان در بدن داریم، از این انقلاب دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 30January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر که در محل اتاق جلسات قرارگاه نزاجا برگزارشده بود، بابیان اینکه دشمن در تلاش برای وارونه‌سازی حقایق سعی در سرپوش گذاشتن بر توانمندی‌های دفاعی ارتش است، اظهار داشت: یکی از برکاتی که توانمندسازی نیروهای مسلح ما پس از انقلاب داشته است، بی‌نیازی کشور و ملت به حمایت‌های مستشاری کشورهایی نظیر ایالات متحده آمریکاست و این توانمندی باعث شد تا سفره مستشاران جنایتکار این کشور در ایران پس از عمری تجاوز و ظلم برچیده شود.

وی افزود:  در دوران طاغوت ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و امر و نهی می‌کردند و همه تجهیزات ما نیز وارداتی بود اما به لطف انقلاب، در حوزه دفاعی در همه عرصه‌ها به استقلال رسیده‌ایم ولذا دشمن حق دارد که این توانایی‌ها را تحریف کند چراکه آن‌ها به خاطر قدرت ما آسیب‌پذیر شده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به برگزاری رزمایش موتوری نیروهای مسلح در نخستین روز از دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: این رژه موتوری از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد آغاز و تا میدان شهدا ادامه خواهد داشت و در آن یگان‌های موتوری ارتش مقتدر، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حضور دارند.

وی ادامه داد: گل‌باران ماکت هواپیمای امام خمینی (ره) در میدان شهدا، نورافشانی مزار شهدای جبل‎النور کوهسنگی در شب ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری جشنواره ورزش و حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده نیروهای مسلح در دهه فجر است.

امیر سرتیپ آذریان با بیان اینکه ارتش محدود به نقش‌آفرینی‌های نظامی نمی‌ماند، تصریح کرد: منطبق با اسناد و شواهد معتبر، بسیاری از فرماندهان و سربازان ارتش پیش از پیروزی انقلاب هم مقلد امام خمینی (ره) بوده‌اند که خصوصاً درباره شهیدان قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، صیادشیرازی و بابایی این مستندات موجود است.

وی تأکید کرد: پس از انقلاب، ولایتمداری ارتش چه در ردیف امرا و چه در ردیف بدنه محدود به نقش‌آفرینی‌های نظامی و دفاعی نماند و از همان ابتدا شاهد ورود ارتش در مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب هستیم و تا امروز، تأثیرگذاری مستقیم و موثر ارتش در زمینه‌های امداد رسانی و محرومیت‌زدایی را شاهد بوده‌ایم.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور، ارتش را فدایی ملت و ولایت خواند و گفت: به بیان بسیاری از کارشناسان، کمر حکومت طاغوتی پهلوی در روز 19 بهمن‌ماه و با بیعت همافران شکسته شد و تا امروز هم مظاهر بارز ولایتمداری و مردم‌داری ارتش در عرصه‌های گوناگون مشهود بوده است و البته این رویکرد برای همیشه در دستور کار ما قرار دارد چراکه ما ارتشیان فداییان ملت و ولایت هستیم و تا جان در بدن داریم، از این انقلاب دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها