مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان برگزار می‌شود

«فیروز فاضلی» با اشاره به پیش بینی نمایش ۱۶ فیلم بخش «سودای سیمرغ» سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط این فیلم‌ها از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه جاری در سینما ۲۲ بهمن رشت به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ - 30January 2021

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «فیروز فاضلی» مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همزمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره امسال با محدودیت و رعایت دستور العمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به وضعیت زرد شهرستان «رشت» شرایط برای برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مهیاست، تصریح کرد: در صورت تغییر وضعیت برگزاری این جشنواره منوط به تصمیم گیری ستاد ملی کرونا است.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ سلامت شهروندان، افزود: با توجه به تصمیم گیری های انجام شده انجام فعالیت سینمایی در مناطق زرد و آبی با رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی بلامانع است.

فاضلی با بیان اینکه ستاد برگزاری این جشنواره در استان گیلان با توجه به شرایط موجود پیگیر برگزاری آن در شهرستان «رشت» است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره جشنواره با شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی است.

وی با اشاره به پیش بینی نمایش 16 فیلم بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، اظهار داشت: در صورت مساعد بودن شرایط این فیلم‌ها از 15 لغایت 22 بهمن ماه جاری در سینما 22 بهمن رشت به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی گیلان با بیان این که استفاده از 30 درصد ظرفیت سالن‌های سینمایی از شروط اصلی برگزاری همزمانی جشنواره است، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت 840 نفری سینما 22 بهمن رشت، در ایام نمایش فیلم‌های جشنواره این سینما می‌تواند میزبان 250 تماشاگر باشد.

وی افزود: «ابلق» به کارگردانی (نرگس آبیار)، «بی همه چیز» به کارگردانی (محسن قرایی)، «تک تیرانداز» به کارگردانی (علی غفاری)، «تی تی» به کارگردانی (آیدا پناهنده)، «خط فرضی» به کارگردانی (فرنوش صمدی)، «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی (کاوه صباغ‌زاده)، «روزی روزگاری، آبادان» به کارگردانی (حمیدرضا آذرنگ)، «روشن» به کارگردانی (سیدروح‌الله حجازی)، «زالاوا» به کارگردانی (ارسلان امیری)، «ستاره بازی» به کارگردانی (هاتف علیمردانی)، «شیشلیک به کارگردانی (محمدحسین مهدویان)، «گیج‌گاه» به کارگردانی (عادل تبریزی)، «مامان» به کارگردانی (آرش انیسی)، «مصلحت» به کارگردانی (حسین دارابی)، «منصور» به کارگردانی (سیاوش سرمدی)، «یدو» به کارگردانی (مهدی جعفری) به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها