دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران استراتژی مقاومت فعال را در پیش گرفته/ جوانان میدان‌دار گام دوم انقلاب باشند

محسن رضایی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان استراتژی مقاومت فعال را پیش گرفته، بیانیه گام دوم را از مهم‌ترین تدابیر رهبر انقلاب اسلامی برای مقابله با دشمن دانست و گفت: امیدواریم مانند هشت سال دفاع مقدس، در گام دوم انقلاب نیز جوانان میدان‌دار باشند.
کد خبر: ۴۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 30January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در نشست با جمعی از جوانان شهر یاسوج بیانیه گام دوم انقلاب را از مهم‌ترین تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم همانگونه که جوانان در هشت سال دفاع مقدس میدان‌دار بودند در گام دوم انقلاب نیز میدان‌دار باشند.

وی با اشاره به رویارویی ایران با دشمنان، افزود: تحریم های مختلفی علیه کشور ایجاد شده و نظام جمهوری اسلامی در شرایط حاضر به جای مقاومت، مقاومت فعال را پیش گرفته و هجوم می‌برد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین هجوم ایران علیه دشمن را ساقط کردن بالگرد بدون سرنشین آمریکایی دانست و بیان کرد: هجوم‌های بعدی ما کشتی‌های انگلیسی بود.

رضایی با بیان اینکه دشمن حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد و ما عین‌الاسد را زدیم، گفت: سال ۱۴۰۰، سال ادامه رویارویی ما با دشمن بوده و افزایش تحریم‌ها از مهم‌ترین اهداف دشمن است.

وی ابراز کرد: دهه پنجم  انقلاب تکرار دهه دوم و سوم نیست بلکه تکرار دهه اول است زیرا جنس تهدیدات عوض شده است و هرگز نمی‌توان با فرمان گذشته پیش رفت و نمی‌توان با آرایش گذشته آینده را مدیریت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: از دهه دوم انقلاب یک انحراف بزرگ در کشور به وجود آمد و ریل فرهنگ و قانون‌گذاری‌ها به سمت غرب و کانون‌های سرمایه‌داری دنیا رفت. 

رضایی تصریح کرد: ابتدا عادی‌سازی را مطرح کردند و بعد گفتند تنش‌زدایی و بعد گفتند مذاکره کنیم و هر بار ریل عوض و تغییر پیدا کرد.

وی با انتقاد از دولت‌های گذشته، گفت: هیچ دولتی نیست که قیمت ارز در چهار سال دومش چند برابر رشد نکرده باشد، بنابراین دولت‌های گذشته نباید تکرار شود وگرنه وضع معیشت مردم بدتر می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما باید به همان ازخودگذشتگی‌های اول انقلاب برگردیم وگرنه نمی‌توانیم با تهدیدات رو به رو شویم، متذکر شد: هشت سال آینده بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمن برای رهایی از بیداری اسلامی حداکثر فشارها را وارد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها