مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

لزوم معرفی شهدا و شخصیت‌های انقلابی با استفاده از ابزار رسانه و هنر

«عباس زارع» با اشاره به اینکه باید با استفاده از ابزار رسانه و هنر، شهدا و شخصیت‌های انقلابی را معرفی کنیم، گفت: تلاش داریم با کمک هنرمندان و اهالی رسانه الگوهای انقلابی را به جامعه معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ - 30January 2021

باید شهدا و شخصیت‌های انقلابی را با ابزار رسانه و هنر معرفی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر اظهار داشت: در کنار برنامه‌های خوبی که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیرامون اردیبهشت مقاومت در چند سال اخیر برگزار کرده است، امسال اداره ارشاد قائمشمهر نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر را با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی محور برگزاری این جشنواره را در بخش‌های هنری، ادبی، کتابخوانی و رسانه اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان تا فروردین 1400 فرصت دارند آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

زارع با اشاره به اینکه باید با ابزار رسانه و هنر، شهدا و شخصیت‌های انقلابی را معرفی کنیم، تصریح کرد: تلاش داریم با کمک هنرمندان و اهالی رسانه الگوهای انقلابی را به جامعه معرفی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تولیدات آثار هنرمندان باید جذابیت داشته باشد، اظهار کرد: اگر تولیدات در رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی منتشر شود شاهد اتفاقات خوب هستیم.

وی ادامه داد: امروز باید بلباسی‌ها را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم چرا که دشمن روی جوانان متمرکز شده است.

زارع خواستار گسترش برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در استان شد و گفت: همه هنرمندان و اصحاب رسانه با تولید آثار فاخر پای کار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امیدواریم با کمک همه مسئولان شهرستان قائمشهر این جشنواره به عنوان برنامه شاخص در حوزه ایثار و شهادت شناخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار