کلیپ/ «مثل حبیب» (۳)

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش و همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن، سری سوم کلیپ «مثل حبیب» از سوی واحد برنامه‌ریزی و فعالیت‌های رسانه‌ای اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری دفتر خبرگزاری دفاع مقدس، مهر، فارس و بلاغ تولید و رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ - 31January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش و همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن، سری سوم کلیپ «مثل حبیب» از سوی واحد برنامه‌ریزی و فعالیت‌های رسانه‌ای اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری دفتر خبرگزاری دفاع مقدس، مهر، فارس و بلاغ تولید و رونمایی شد.

بسم الله قاصم الجبارین..

سال‌ها رفته است و خوبان رفته‌اند و همچنان راه‌های رفته یعنی امتدادش باقی است در کارزار ایمان و آزمون، کارشان تنها به یک «کلنا عباس» ختم نشد. گاه سر باختن، جان به کف نهادند و تن به طوفان بلا سپردند..!

نیک که بنگری، از ام الرصاص تا خان طومان، راهی نیست! این شیران خفته در خاک امروز، همان بسیجیان دیروز نخلستان‌های ام الرصاص‌اند..! با همان صلابت و سربلندی!! با همان عزت و آزادگی!!

خان‌طومان، روایت دریادلان سبز قامتیست از پهنه پهلوان خیز تبرستان..! فرزندان غیوری که خون‌شان در رگ ایران جاری شد به وسعت تاریخ!!

این خاک تا همیشه وام‌دار مجاهدت‌ها و شجاعت‌های دلیرمردانی ست چونان طاهرها، بریری‌ها، کمالی‌ها، جمشیدی‌ها و..!                                                           

فارغ التحصیلان مکتب سلیمانی، به حقیقت، رسالت خویش به احسن وجه به انجام رسانیدند و یک شبه ره صد ساله پیمودند! اینک، اما ما باید سر در گریبان خجلت فرو بریم و این گونه با خود نجوا کنیم: چقدر ساده از کنارتان می گذریم، مدافعان حق! ملازمان حرم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها