صمیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد

کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه ایثارگران با کمک بخش خصوصی/ پیگیری مشکلات درمان خانواده‌های ایثارگر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به برنامه‌های بنیاد شهید در سال جدید اشاره کرد و گفت: در بحث بهداشت و درمان به صورت کامل در حال پیگیری برنامه‌ها هستیم تا خانواده‌ها در مراجعه به بیمارستان‌ها و دنبال کردن درمان با هیچ مشکلی رو به رو نشوند.
کد خبر: ۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ - 06April 2015

کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه ایثارگران با کمک بخش خصوصی/ پیگیری مشکلات درمان خانواده‌های ایثارگر

"حمید علی صمیمی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به خدمات بنیاد شهید در سال جدید، بیان کرد: در بحث بهداشت و درمان به صورت کامل در حال پیگیری برنامهها هستیم تا خانوادهها در مراجعه به بیمارستانها و دنبال کردن درمان با هیچ مشکلی رو به رو نشوند.

وی افزود: به همین منظور میبایست تمامی هزینهها را بنیاد شهید تقبل کند. از این رو امسال این موضوع را به صورت ویژه با همیاری بیمه دنبال خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین عنوان کرد: امسال به دنبال پیشرفت تحصیلی جامعه ایثارگر و شاهد هستیم و در این امر میخواهیم ادارات ایثارگری در دانشگاهها را فعالتر کنیم چرا که هر چقدر جامعه ایثارگری و شاهد توانمندتر باشند موفقیت آنها تضمین شدهتر خواهد بود.

صمیمی به موضوع سهمیههای اشتغال در بنیاد شهید نیز اشاره کرد و گفت: باید موضوع اشتغال را جدی تر و فعال تر کنیم تا با کمک بخش خصوصی ایدهها را به اشتغال تبدیل کرده و کارآفرینی صورت گیرد که این کار با حمایتهای مالی دولت صورت میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار