مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی:

نگاه مسئولان به دفاع مقدس راهبردی باشد/ لزوم تبیین فرهنگ دفاع مقدس بدون تحریف

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» با تأکید بر اینکه نباید دستاوردهای دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، گفت: پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون شهدا و آثار پربار دفاع مقدس است لذا نگاه مسئولان به دفاع مقدس باید راهبردی باشد.
کد خبر: ۴۴۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 31January 2021

نگاه مسئولین به دفاع مقدس راهبردی باشد/ لزوم تبیین فرهنگ دفاع مقدس بدون تحریفبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جلسه ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان که در معراج شهدای گمنام استان برگزار شد، اظهار داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آغاز شد و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ۴۳ هفته گرامی داشته می‌شود، بیان داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» گرامی داشته می‌شود و همه محورهای انقلاب در این حوزه تبیین خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: ستاد استانی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ذیل کمیته‌های هفت‌گانه آموزش و پژوهش، هنری، فرهنگی، راهیان نور، امور پیشکسوتان، زنان و دفاع مقدس و اجتماعی اداره می‌شود.

فلاحی بهره‌مندی از مشارکت مردم، پیشکسوتان، خانواده شهدا و جوانان در اجرای برنامه‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت فعال تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، توجه به کیفیت و اثربخشی برنامه‌ها با استفاده از شیوه‌های نو اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای مناسب و هوشمندانه را از دیگر دستورالعمل‌ها عنوان کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه نباید دستاوردهای دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، اضافه کرد: پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون شهدا و آثار پربار دفاع مقدس است لذا نگاه مسئولین به دفاع مقدس باید راهبردی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی هدف دشمنان از تولید داعش و دخالت در امور سوریه و سایر کشورهای همسایه را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و متذکر شد: در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس نباید از واقعیات غفلت کرد لذا باید فرهنگ دفاع مقدس بدون تحریف بیان شود.

فلاحی در پایان با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: علی‌رغم اقدامات زیادی که در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان صورت گرفت ولی همچنان این پروژه کامل نشده و امیدواریم با همت مسئولان استان، نمایندگان مجلس و خیران این امر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار