عضو جنبش جهاد اسلامی:

صهیونیست‌ها تصمیمات شومی را علیه ملت‌های منطقه در سر می‌پرورانند

عضو جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقامات این رژیم تصمیمات شومی را علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه در سر می‌پرورانند.
کد خبر: ۴۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 31January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از العهد، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنانی را در خصوص تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در قبال نوار غزه و یا لبنان نشان دهنده آن است که آن‌ها تصمیمات شومی را علیه فلسطین و ملت‌های منطقه در سر می‌پرورانند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در ادامه یادآور شد: همگان به خوبی دیدند که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در هرگونه جنگ آتی با غزه و یا جنوب لبنان، صهیونیست‌ها مناطق مسکونی را هدف قرار خواهند داد.

الحساینه همچنین اظهار داشت: جهانیان اقدامات و تهدیدات اسرائیل علیه ملت‌های منطقه را نادیده می‌گیرند. صهیونیست‌ها نیز به پشتوانه حمایت‌های خارجی جنایت‌ها و تجاوز‌های بسیاری را مرتکب می‌شوند.

پیشتر «حازم قاسم» سخنگوی حماس گفته بود: اظهارات آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل مبنی بر برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی غیرنظامی در هرگونه جنگ آینده در نوار غزه یا لبنان با تمام وقاحت منطق زورگویی و عربده کشی اسرائیل علیه ملت فلسطین و مولفه‌های امت ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار