با حضور در یادمان هویزه صورت گرفت؛

ادای احترام معاون اول دولت به شهدای دفاع مقدس + تصاویر

اسحاق جهانگیری در جریان سفر به خوزستان با حضور در یادمان شهدای هویزه به مقام شامخ شهدای کربلای ایران ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۴۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 31January 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در ادامه سفر دو روزه به استان خوزستان، دیروز (شنبه) در یادمان شهدای هویزه حاضر شد و مورد استقبال جمعی از مردم منطقه و مسوولان قرار گرفت.

در بدو ورود معاون اول رئیس جمهور به یادمان، همسر شهید محمد بهاءالدین، از شهدای حماسه هویزه به وی خوش‌آمد گفت و پرچم متبرک قبور شهیدان و یک جلد کلام‌الله مجید را به عنوان یادگاری از شهدای هویزه، به جهانگیری اهدا کرد.

حضور جهانگیری در یادمان هویزه

جهانگیری سپس بر سر قبور مطهر شهدای هویزه و مادران شهدای آرمیده در یادمان، حاضر شد و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره آن به‌حق‌پیوستگان را گرامی داشت.

معاون اول رئیس جمهور در خاتمه این زیارت که شریعتی استاندار خوزستان نیز وی را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: شهدای هویزه حق بزرگی بر همه ما دارند. شهدای هویزه جمعی از فرهیختگان کشور بودند که در این مسیر از کشور دفاع کردند. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

حضور جهانگیری در یادمان هویزه

یادمان «شهدای هویزه» به‌عنوان اولین یادمان دفاع مقدس، محل شهادت «سید محمدحسین علم‌الهدی» و یاران عاشورایی‌اش در عملیات نصر (۱۶ دی سال ۵۹) بوده و از مقاصد اصلی زوار راهیان نور واقع در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری شهر اهواز است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار