تجدید میثاق مسئولان فارس با شهدا

امروز گلزار شهدای شیراز به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۴۴۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 31January 2021

تجدید میثاق مسئولان فارس با شهداءبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم غبارروبی مزار شهدای شیراز امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر، فرمانده انتظامی، فرماندار شیراز و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

«عنایت‌الله رحیمی» استاندار فارس در این مراسم اظهار داشت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

وی افزود: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

این مسئول یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شود که بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان فارس باشیم.

رحیمی گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها