یادداشت/‌

انقلاب ما با امام آمد

«امام آمد» یعنی فرهنگ «امامت و امت» آمد. هر وقت باقوت حق این فرهنگ ادا شد، دست خالی پیروز شدیم و شکست‌ها به فتح المبین ختم شد.
کد خبر: ۴۴۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 31January 2021

انقلاب ما با امام آمدگروه استان‌های دفاع‌پرس - احمد ملاشاهی؛ «امام آمد» یعنی فرهنگ «امامت و امت» آمد. هر وقت با قوت حق این فرهنگ ادا شد، دست خالی پیروز شدیم و شکست‌ها به فتح المبین ختم شد. درس جنگ تحمیلی برای هر ایرانی این است که فرهنگ امامت نگذاشت چیزی از نقشه ی ایران کم شود.

در این مدت هر بلای طبیعی و غیر طبیعی بر ما بارید، فرهنگ امامت چتر ما شد. سیل آمد، سیل کمک رسید، زلزله آمد، پیش از آنکه ساختار اداری مثل هرجای دنیا به سراغ مناطق آسیب دیده برود، پیروان ولایت در ساعت صفر در سرزمین حضور، حاضر بودند و یار و غمخوار مردم می شدند.

اگر جاه طلبی و لجاجت برخی در کشور بهانه ای می داد تا فتنه ی دشمن عملی شود و آتش آشوب بالا گیرد این کلام حکیمانه امام فرزانه بود که آبی بر آتش می زد.

 فرهنگ امامت، مرد می سازد، سلیمانی می سازد کدام تفکر و کدام تئوری می تواند آدمی مثل حاج قاسم به جهان تحویل دهد.

آن روز اگر کفار مکه سفارش می دادند که بر سر پیامبر شکمبه شتر خالی کنند نه بخاطر نبودن دیگر اسباب اذیت بود بلکه فقط بخاطر تحقیر بود می گفتند اگر احترام و تقدس برود، پیامبر اگر وحی آسمانی هم بیاورد گوشی برای شنیدنش نمی‌ماند. هرچند بخاطر ارادت و عشق صحابه به پیامبر و غیرت حمزه سیدالشهدا بی‌حرمتی‌ها رنگ می‌باخت.

رسالتی که نظام لیبرالی بر دوش شاگردانش گذاشته همین تقدس زدایی واژه امامت، تحقیر مومنان، تمسخر گزاره‌های دینی و تحریف احکام است.

«امام آمد» یعنی عیار تمام مسولانی که سر کار می آیند همین رابطه قلبی و دلی و عملی با امامت است. برگ برنده ما همین رابطه است و تمام کارشکنی و دشمنی کاخ سفید لیبرال‌ها با ایران بخاطر همین تیتر ۱۲ بهمن یعنی «امام آمد» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار