مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در خوزستان، آذربایجان شرقی و شهرستان‌های استان تهران

حمیدرضا حبیب‌اللهی از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان و شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ - 31January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حمیدرضا حبیب‌اللهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این کمیسیون در روز‌های ۹ و ۱۰ بهمن با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی آن ۲۶۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان خوزستان نیز در روز‌های ۹ و ۱۰ بهمن با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون ۲۸۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: این کمیسیون در تاریخ ۹ بهمن با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و ۱۵۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار