به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۱۰۰ نسخه کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های سایر استان‌ها اهدا شد

«مرضیه دهقان» مسئول کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از اهدای ۱۰۰ نسخه کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های سایر استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 31January 2021

«مرضیه دهقان» مسئول کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: کتاب‌های دفاع مقدس بخشی از تاریخ شفاهی ایران هستند، درباره زمان جنگ و دفاع مقدس. خواندنشان در کنار اسناد تاریخی می‌تواند درباره این دوره از تاریخ سرزمینمان به ما دید وسیعی دهد. دوره‌ای که شاید خودمان در آن زندگی نکرده باشیم، اما تاثیرش را بر زندگیمان حس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب‌های دفاع مقدس توانسته در این سال‌ها توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند افزود: هرساله در میان انواع کتاب‌ها، کتاب‌هایی که با موضوع دفاع مقدس، زندگینامه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستند، با استقبال مناسبی از طرف مخاطبان مواجه می‌شوند.

۱۰۰ نسخه کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های سایر استان‌ها اهدا شد

دهقان با اشاره به انتقال مفاهیم و روایت رشادت‌های رزمندگان به نسل جوان ادامه داد: تعداد زیادی از کتاب‌ها با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای افزایش آگاهی و آشنایی کودکان و نوجوانان نسبت به این برهه تاریخی منتشر شده‌اند.

مسئول کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در ادامه از اهدای ۱۰۰ نسخه کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های سایر استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها