نماینده ولی فقیه در سپاه:

گفتمان انقلاب اسلامی عامل بیداری ملت‌هاست

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عامل بیداری ملت‌ها تبدیل شده است، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، فتنه‌ها محکوم به شکست است.
کد خبر: ۴۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 31January 2021

گفتمان انقلاب اسلامی عامل بیداری ملت‌هاست/ فتنه دشمنان محکوم به شکست استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام راحل به میهن، در جمع علمای استان سمنان اظهار داشت: دشمن طی چهار دهه گذشته بار‌ها کوشید تا ما را از پیگیری اهداف و آرمان‌های انقلاب بازدارد، اما گفتمان انقلاب به عامل بیداری ملت‌ها تبدیل شد و آمریکایی‌ها به همین دلیل از ما عصبانی هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب نه‌تنها در ایران بلکه در سایر بلاد اسلامی نیز به دنبال ایجاد پایگاه‌هایی برای خود هستند؛ غافل از آنکه گفتمان انقلاب اسلامی مرز‌ها را درنوردیده و ملت ایران و سایر کشور‌های اسلامی بیدار و هوشیار هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بابیان اینکه دوقطبی‌سازی، اقتدارزدایی و انقلابی‌زدایی از توطئه‌های آمریکا برای ایران اسلامی است، عنوان کرد: مقابله با این توطئه تنها با آگاهی و بصیرت، مقاومت کردن و ایستادگی کردن در مقابل دشمنان امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه ترویج غرب‌گرایی و سبک زندگی غربی دیگر برنامه آمریکا علیه ایران است، گفت: طی این چهار دهه، دشمن فتنه‌های مختلفی را برای ملت ایران به کار بردند تا به اهداف خود برسند، اما به برکت وجود امام (ره)، بصیرت مردم و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، این فتنه‌ها همواره محکوم به شکست بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تأکید کرد: ارتقای بصیرت، استقامت‌های فکری و عملی، دشمن‌شناسی و روحیه استکبارستیزی می‌تواند عامل شکست دشمن در دستیابی به اهداف شوم خود باشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار