حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع دفاع مقدس

یکی از برنامه‌هایی که در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد دنبال می‌شود فرآیند حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 31January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، یکی از برنامه‌هایی که در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد دنبال می‌شود فرآیند حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس است.

دکتر «محسن حکیمی» مدیر مرکز پژوهش های راهبردی شهید «الله دادی» گفت: با توجه به نقش اساسی علم و پژوهش و تاکیدات مقام معظم رهبری به پرداختن هرچه بیشتر جریان انقلابی به مقوله علم، لزوم توجه به علم و پیشبرد همه فعالیت ها با نگاه علمی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینیم نخستین محور از محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب به مقوله علم، پژوهش و فناوری پرداخته شده است.

حکیمی افزود: با این مقدمه کمیته دانشگاهیان کنگره ملی شهدای استان یکی از کارگروه‌های تخصصی خود را کارگروه پژوهشی در نظر گرفت و مسئولیت پیگیری این کار به مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی بسیج واگذار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا طی جلسات متعدد با حضور اساتید محترم از رشته‌های مختلف دانشگاه‌های استان موضوعات پژوهشی استخراج شد و پس از ارزیابی نهایی چهل موضوع جهت حمایت مصوب شد.

حکیمی افزود: سقف مبلغ حمایتی در نظر گرفته شده برای پروژه کارشناسی ارشد ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال و برای دکتری ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال تعیین شد.

وی در رابطه با ثبت نام بیان کرد: علاقه مندان می توانند در صفحه اینترنتی
https://survey.porsline.ir/s/YiL9ic6/ ثبت‌نام کرده و پس از تایید کارگروه پژوهشی مربوطه مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار