مسئول حفاظت فیزیکی حضرت امام (ره):

به عمرم این حد از ازدحام جمعیت برای استقبال هیچ فردی ندیده بودم

«محمدرضا طالقانی» گفت: تا به عمرم این حد از ازدحام جمعیت برای استقبال هیچ فردی ندیده بودم تا حدی که به دلیل ازدحام جمعیت و عدم حرکت ماشین حامل امام، برای ادامه مسیر از هلیکوپتر استفاده شد.
کد خبر: ۴۴۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 31January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدرضا طالقانی همراه امام راحل در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ و پیشکسوت کشتی در برنامه فجرآفرینان اظهار داشت: تا به عمرم این حد از ازدحام جمعیت برای استقبال هیچ فردی ندیده بود تا حدی که به دلیل ازدحام جمعیت و عدم حرکت ماشین حامل امام برای ادامه مسیر از هلیکوپتر استفاده شد.

وی افزود: سید احمد خمینی از دوستانم در ورزش بود که قبل از آمدن امام به من گفت که تو بادیگارد خصوصی امام هستی و در ۱۲ بهمن با کمال میل و افتخار به عنوان مسئول حفاظت فیزیکی حضرت امام بودم.

طالقانی ادامه داد: صبح روز ۱۲ بهمن برای پیوستن به امام فرودگاه رفتیم فرودگاه به قدری ازدحام جمعیت بود که گفته شد اینجا نمی‌توان به حضرت امام پیوست که قرار بود امام در جلوی دانشگاه سخنرانی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با هر سختی بود خود را به ماشین حامل حضرت امام رساندم و سخنرانی جلوی دانشگاه امام لغو و ایشان به طرف بهشت زهرا حرکت کردند که در مقابل بهشت زهرا به میزانی ازدحام جمعیت بود که ماشین حامل امام نمی‌توانست حرکت کند.

مسئول حفاظت فیزیکی حضرت امام عنوان کرد: به دلیل ازدحام جمعیت و عدم حرکت ماشین امام را به سمت هلیکوپتری که آنجا وجود داشت بردیم و برای ادامه مسیر از هلیکوپتر استفاده کردیم تا ایشان را به محل سخنرانی برسانیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار