رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی:

ایستادگی ملت‌های مظلوم در مقابل مستکبران از دستاورد‌های دفاع مقدس است

امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس انسان‌هایی تاریخ‌ساز هستند، گفت: ایستادگی جبهه مقاومت، مردم یمن و دیگر ملت‌های مظلوم در مقابل قدرت‌های استکباری، از دستاورد‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 31January 2021

ایستادگی ملت‌های مظلوم در مقابل قدرت‌های استکباری، از دستاورد‌های دفاع مقدس است/ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس انسان‌های تاریخساز هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، با بیان اینکه شمیم عطر شهدا و جلوه اخلاص آن‌ها را در این جلسه حس می‌کنم، اظهار داشت: وقتی به پیشکسوتان عزیزی که در این جلسه حضور دارند نگاه می‌کنم، این حس را دارم که شهدا را نظاره‌گر هستم. این عزیزان افتخار این انقلاب هستند. افتخار بنده این است که لباس سربازی در هیئت معارف جنگ را به تن کردم و شاهد حضور شما عزیزان در چنین جلساتی هستم.

وی به دانشجویان حاضر در این جلسه گفت: عزیزانی در جلسات هیئت معارف که این روز‌ها در دانشگاه شهید ستاری در حال برگزاری است، حضور خواهند داشت که در صحنه‌های نبرد علیه جبهه باطل و دوران دفاع مقدس تاریخ‌ساز هستند و شما عزیزان دانشجو درس ایثار، تدبیر، حکمت را از این پیشکسوتان عزیز فرامی‌گیرید.

امیر آراسته یادآور شد: پیشکسوتان دفاع مقدس انسان‌هایی تاریخ‌ساز هستند که برخی از این عزیزان در این جلسه حضور دارند. پیشکسوتان دوران دفاع مقدس جزو «السابقون» و عمل‌کننده هستند که حرف‌های زیادی از دوران دفاع مقدس برای گفتن دارند.

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی جمعیت کشور عزیزمان ۳۶ میلیون بود که حدود ۳۰ میلیون در دفاع مقدس حضور داشتند و همه باید آگاه باشند که در دوران دفاع مقدس این عزیزان ایثار کردند تا ایران سرافراز باشد.

امیر آراسته گفت: ایستادگی جبهه مقاومت، مردم یمن و دیگر ملت‌های مظلوم در مقابل قدرت‌های استکباری، از دستاورد‌های دفاع مقدس و حاصل درس‌های آن دوران است و ما هرچه داریم از انقلاب، دفاع مقدس، رهبری پیامبرگونه امام راحل و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار