آغاز عملیات نظامی فلسطینی‌ها برای بیرون راندن داعش از یرموک

تعدادی از گروه‌های فلسطینی عملیات نظامی برای بازپس‌گیری اردوگاه آوارگان فلسطینی (یرموک) در جنوب دمشق که به اشغال عناصر داعش درآمده است، آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 05April 2015

آغاز عملیات نظامی فلسطینی‌ها برای بیرون راندن داعش از یرموک

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از رسانههای خبری فلسطین، گروههای فلسطینی در تلاش هستند تا با اجرای عملیات نظامی اردوگاه یرموک را که به تصرف داعش و عناصر مسلح جبهه النصره در آمده است، آزاد کنند.

بر اساس این گزارش، بیم آن میرود که گروههای مسلح جنایتهایی را علیه 20هزار غیرنظامی ساکن این اردوگاه مرتکب شوند.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که درگیری های خشونت بار بین داعش و جبهه النصره با گردان اکناف بیت المقدس و دیگر گروه های مسلح در اردوگاه یرموک ادامه دارد و همزمان با پیشروی داعش به سمت خیابان لوبیا هزاران غیر نظامی در ببیلا، یلدا و بیت سحم به خیابان ها آمده و مخالفت خود را با ورود داعش به یرموک اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، داعش با پشتیبانی جبهه النصره به پیشروی خود به سمت خیابان تجاری لوبیا واقع در مرکز اردوگاه یرموک ادامه می دهد و در مقابل گروه های فلسطینی با حمایت دفاع ملی به خیابان فلسطین رسیده اند که از دید فرماندهان میدانی، پیشرفت مهمی محسوب میشود.

در همین رابطه ابوحازم الصغیر دبیر کل جنبش فتح الانتفاضه گفت که گروه های فلسطینی و دفاع ملی طرح پیشگیرانه ای را برای مقابله با گروه های مسلح از اعضای جبهه النصره و جنبش احرار الشام تدوین کرده اند.

همچنین عملیات کمک رسانی در محور ببیلا، یلدا و بیت سحم همزمان با فشار مردمی برای بیرون راندن افراد مسلح جبهه النصره ادامه دارد.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار