سرپرست شهرداری منطقه ۲ تهران خبر داد؛

تلاش شهرداری منطقه ۲ تهران برای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی

«حسن صفات» گفت: مدیریت منطقه ۲ شهرداری تهران تلاش دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های فرهنگی، در زمینه اعتلای ارزش‌های مقدس دوران نهضت انقلاب اسلامی گام بردارد.
کد خبر: ۴۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 31January 2021

تلاش شهرداری منطقه ۲ تهران برای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن صفات» سرپرست شهرداری منطقه ۲ تهران در نخستین روز از دهه فجر، به‌همراه جمعی از مدیران منطقه، با حضور در گلزار شهدای گمنام بوستان «نهج‌البلاغه»، با احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی دراین مراسم با تاکید بر ضرورت اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی برای بازگویی ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است؛ زیرا این ایام تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که بخش عظیمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

صفات افزود: مدیریت منطقه ۲ شهرداری تهران تلاش دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های فرهنگی، در زمینه اعتلای ارزش‌های مقدس دوران نهضت انقلاب اسلامی گام بردارد.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای این منطقه، گفت: فضاسازی محیطی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار