امام جمعه بوکان:

امروزه وظیفه همه مردم ایران حراست از انقلاب اسلامی است

ماموستا ملاعباس احمدی گفت: امروز وظیفه همه ما مردم و مسئولان است که از خون شهدای انقلاب اسلامی حراست کنیم و این امر باید به یک وظیفه تبدیل شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ - 31January 2021

امروزه وظیفه همه مردم ایران حراست از انقلاب است

به گزارش دفاع‌پرس از اومیه، ماموستا ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان، امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که با حضور مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن هنرستان فنی علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی با اتکا به قدرت مردم و مجاهدت های امام راحل (ره) توانست رژیم شاهنشاهی را ساقط کند.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ثمر نشست، افزود: امروز وظیفه همه ما مردم و مسئولان است که از خون شهدای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنیم و این امر باید به یک وظیفه تبدیل شود.

امام جمعه بوکان یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی را نقد مسئولان توسط مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط با مردم و نقد مسوولان یکی از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در کمتر نظامی این امر دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: کم‌کاری و نارسایی برخی مسئولان نباید به حساب نظام و جمهوری اسلامی نوشته شود و اگر کم‌کاری هم صورت گرفته باشد از ناحیه مسئولان است. 

ماموستا احمدی بیان کرد: امروز پیش از هر چیز باید وحدت در بین اقشار مختلف برای استمرار انقلاب مورد نظر  بوده و در پرتو جایگاه رهبری امید آفرینی و اعتماد ملاک عمل باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها با قدرت مردم و بدون اتکا به هیچ قدرت و کشور خارجی بر پایه ایمان و تکیه بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید، گفت: دانش آموزان و مسئولان آموزشی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار