رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

نیروی هوایی همواره پیشتاز و خط‌شکن بوده است

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش همواره خط‌شکن بوده است، گفت: این نیرو در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بود و در دوران دفاع مقدس نیز در اوج خطر نقش‌آفرینی کرد.
کد خبر: ۴۴۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ - 01February 2021

نیروی هوایی همواره پیشتاز و خط‌شکن بوده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب معاصر و انقلاب‌های گذشته در طول تاریخ کاملترین انقلاب‌ها ست.

وی استقرار، استمرار، استکمال و انتقال رهبری از اولین رهبر به رهبر بعدی را دلیل تکامل انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب ما نسبت به انقلاب فرانسه کمال و برتری دارد؛ سرنوشت انقلاب فرانسه به جایی رسیده که امروز در دست سرسپردگان به صهیونیست‌ها افتاده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به وقوع برخی انقلاب‌های مذهبی در دوره معاصر بیان کرد: انقلاب‌هایی با ریشه دینی مانند انقلاب الجزایر هم به نتیجه مورد نظر مردم این کشور منتهی نشدند و مسلمانان حتی یک روز هم در الجزایر به قدرت نرسیدند؛ اما انقلاب ما از جهات متعددی کامل‌تر و جامع‌تر از این انقلاب‌هاست؛ زیرا توانسته آرمان‌های خود را حفظ کند.

حجت‌الاسلام سعیدی انقلاب اسلامی ایران را از انقلاب‌های توحیدی نیز بالا‌تر برشمرد و گفت: انقلاب الهی دارای سه ضلع است که رهبران الهی، شریعت الهی و مردم که ضلع قائمه تشکیل حکومت هستند را شامل می‌شود. در انقلاب‌های الهی دو ضلع اول وجود داشت، اما مردم که ضلع اصلی و قائمه تشکیل حکومت هستند با آن‌ها همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه نقش مردم در بسترسازی، تشکیل و تداوم انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است، عنوان کرد: مردم مهمترین نقش را در ایجاد یک انقلاب و استمرار آن دارند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا فراموش کردن انگیزه، آرمان‌ها و اهداف انقلاب را دلایل به وجود آمدن مشکلات عنوان و تأکید کرد: ملتی که استقلال می‌خواهد، با مشکلات کنار می‌آید و شرایط سخت را تحمل می‌کند، اما کالای مصرفی ساخت فلان کشور امپریالیستی را استفاده نمی‌کند.

حجت‌الاسلام سعیدی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مراحل بسترسازی، پیروزی و استقرار را به خوبی طی کرده است و بعد از ۱۰ سال زعامت حضرت امام خمینی (ره)، تمام ارکان انقلاب جهت تداوم و استمرار تمهید شده بود.

وی با بیان اینکه مردم در جمهوریت و اسلامیت انقلاب نقش دارند و همراهی مردم است که پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند، تصریح کرد: اگر مردم پای کار انقلاب نباشند، انقلاب با تزلزل مواجه می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین به نقش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: این نیرو در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بود و واقعاً درخشید؛ در دوران دفاع مقدس نیز در اوج خطر نقش‌آفرینی کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: در واقع نیروی هوایی همواره خط‌شکن بوده و در پیروزی، استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها