بامداد امروز اتفاق افتاد؛

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ بازداشت شماری از فلسطینیان

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۴۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ - 01February 2021

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ بازداشت شماری از فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها اتفاق افتاد. صهیونیست‌ها از گلوله و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

نظامیان صهیونیست در جریان درگیری مذکور شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند. روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست در یورش به بیت لحم جنایت جدیدی را علیه فلسطینیان مرتکب شدند.

در همین ارتباط، صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را در بیت لحم واقع در کرانه باختری هدف گلوله قرار داده و او را به شهادت رسیدند. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی برای توجیه این جنایت خود در کرانه باختری مدعی شده اند که جوان فلسطینی مذکور قصد داشته است به وسیله سلاح سرد به نظامیان این رژیم حمله کند. پیشتر نیز صهیونیست‌ها برای توجیه جنایاتشان چنین مسائلی را مطرح کرده اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها