فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری ۴ سوداگر مرگ

سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه، یک باند قاچاق مواد مخدر منهدم و یک تُن و ۳۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۴۴۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ - 01February 2021

کشف بیش از ۱ تُن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری ۴ قاچاقچیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه «مغویه» شهرستان «بندرلنگه» با اقدامات گسترده اطلاعاتی در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی را که با استفاده از خودرو‌های لوکس اقدام به حمل و جابه‌جایی مواد مخدر می‌کردند، شناسایی کردند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی، مأموران از نیت اعضای این باند مبنی بر حمل یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: مأموران بامداد امروز ضمن هماهنگی با مقام قضائی، با تشکیل چند اکیپ در سطح حوزه استحفاظی فعال و ضمن کنترل خودرو‌های عبوری محور «مغویه-لنگه» پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، در نهایت به یک دستگاه خودروی پرادو مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: قاچاقچیان با مشاهده مأموران، بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که در عملیات ضربتی و برق‌آسای تکاوران پلیس، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

سردار جعفری گفت: با تلاش همه‌جانبه مأموران، محل اختفای قاچاقچیان در حوالی روستای «بستانه» شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان که با حفر گودال محموله مواد را در دل خاک دفن کرده بودند، دستگیر شدند و با دقت و هوشیاری پلیس، یک تُن و ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی در این عملیات، افزود: در این رابطه چهار دستگاه خودروی لوکس متعلق به قاچاقچیان توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار