بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر؛

پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی و انفجار نور بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 01February 2021

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،یک معجزه الهی و انفجار نور بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»...(سوره فجر/آیه1)

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله 22 بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روز خدایی، حکومت 2500 ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد. پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن  نبود.

بی‌شک تبعیت از امامین انقلاب اسلامی و وحدت و یکپارچگی ملی، رمز پیروزی و پیش روندگی ملت ایران طی 42 سال اخیر همچنان نقشه‌ راه آحاد ایرانیان عزیز است و به فضل الهی هیچ رخداد، حادثه و کیدهای بی‌شمار دشمنان به مانند چهار دهه گذشته نخواهد توانست موجب انشقاق، شکاف و تضعیف اراده و ثبات قدم خانواده عظیم انقلاب اسلامی در این مسیر شود.

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با پاسداشت نام، خاطره و آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان در جنایت تروریستی آمریکایی‌ها در بغداد و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهیدان، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به آحاد ملت شریف ایران بویژه مردم شهید پرور خراسان شمالی تبریک عرض نموده و حضور و مشارکت گسترده در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار