فرمانده دفاع مقدس:

محبوبیت شهید سلیمانی نشان از قدرت الهی دارد

سردار غلامرضا احمدی گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب رهبر معظم انقلاب بود و تقدیر الهی بر این شد که به واسطه ولایتمداری این سرباز ولایت، محبوب و عزیز دلها شود و این نشان از قدرت خداست.
کد خبر: ۴۴۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 01February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره «طلایه‌داران فجر» یادبود شهید مدافع حرم «علی زاده‌اکبر» و شهید مدافع سلامت «علی حاجی‌پور» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع)، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای شهرداری بردسکن برگزار شد.

سردار احمدی در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب رهبر معظم انقلاب بود و تقدیر الهی بر این شد که به واسطه ولایتمداری این سرباز ولایت، محبوب و عزیز دلها شود و این نشان از قدرت خداست.

وی در خصوص اهمیت حضور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: اگر آن چه را که آمریکایی‌ها در سازماندهی داعش پیش‌بینی کرده بودند به نتیجه می‌رسید نه تنها اثری از شیعه و حرمین شریفین بلکه از اسلام هم چیزی باقی نمی‌ماند. ناکامی نظام سلطه در منطقه به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش شهیدان را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: شهدا تربیت‌شدگان در وادی اهل‌بیت و امام حسین (ع) هستند.

احمدی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا قله‌های رفیع پیروزی را پیموده و همه دشمنان را از اقتدار و ابهت خود خجل‌زده کرده است. شهدا ابهت شرق و غرب را شکستند و جایگاهی را که امروز ایران اسلامی به آن دست پیدا کرده مرهون جانفشانی‌های شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

این فرمانده دفاع مقدس دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف تبیین کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح شرایط کشور را در حوزه‌های مختلف به خصوص نظامی و اقتصادی رصد می‌کنند. دشمن با اعمال فشارهای اقتصادی به دنبال تضعیف روحیه مردم است بر همین اساس با نیروهای مسلح آماده هرگونه مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن هستند.

همه پای کار انقلاب هستیم

در ابتدای این مراسم سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: عظمت ایران اسلامی مرهون ایثارگری و مجاهدت شهیدان است و همه ما وامدار خون شهدا هستیم.

وی در ادامه به ابلاغ سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در برگزاری رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» با رویکرد امنیت پایدار و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم اشاره کرد و گفت: اگر شهدا مسیر پر خطر انقلاب را با خون خود آبیاری کردند امروز وظیفه داریم در دهه پنجم و گام دوم انقلاب با شعار همه پای کار انقلاب هستیم حرکت کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

در این مراسم مهدی زاده‌اکبر فرزند شهید علی‌زاده اکبر از شهدای مدافع حرم منطقه ترشیز در به بیان خاطرات خود در خصوص دیدار با رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

قرائت وصایای شهدا، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت و مرثیه سرایی توسط یکی از مداحان اهل بیت از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار