نام امام‌خمینی (ره) و شهدای انقلاب در تاریخ کشور زنده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را نقطه عطف تاریخی در کشور خواند و گفت: نام امام‌خمینی (ره) و شهدای انقلاب در تاریخ کشور زنده است.
کد خبر: ۴۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 31January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن که در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را نقطه عطف تاریخی در کشور دانست و اظهار داشت: نام امام (ره) و شهدای انقلاب در تاریخ کشور زنده است و امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران استوار و مقتدر ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به سیر حوادث رخ‌داده در کشور از سال ۱۳۴۲ تا انقلاب ۵۷ افزود: دوران مبارزه با رژیم پهلوی اگرچه با دشواری و رنج ملت ایران همراه بود، اما در نهایت خون شهدا و مبارزات ملت به ثمر نشست و با ورود امام خمینی (ره) به کشور، فصل جدیدی از استقلال و آزادی کشور آغاز شد.

مرتضوی با اشاره به دستاورد‌های مختلف علمی و فرهنگی و نیز سایر حوزه‌ها در طول ۴۲ سال گذشته، اذعان کرد: در تمام این سال‌ها و باوجود محدودیت‌هایی، چون جنگ، تحریم‌های ظالمانه و سایر حوادث، این جوانان پاک و راست‌قامت کشور بودند که در جبهه‌های مقاومت و دفاع از کشور و یا در جبهه‌های علمی ایستادند و امروز شاهد درخشش کشورمان در تمام زمینه‌ها هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز زنده نگه‌داشتن حوادث مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز وظیفه داریم تا با پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس که محصول خون هزاران شهید و ایثارگر است، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار