امام جمعه اسبق سنندج:

امنیت کردستان مرهون جانفشانی نیروهای سپاهی و بسیجی است

امام جمعه اسبق سنندج گفت: جانفشانی نیروهای نظامی به ویژه سپاهی و بسیجی را زمینه ساز اصلی امنیت پایدار امروز کردستان است.
کد خبر: ۴۴۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ - 01February 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، ماموستا «سید صلاح‌الدین حسامی» امام جمعه اسبق سنندج امروز در دیدار با  رئیس حوزه هنری استان کردستان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته این دو نهاد انقلابی بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این 4 دهه تأکید کرد.

وی با اشاره به ارادت و دوستی خود با معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب گفت: عشق و علاقه بنده به این بزرگواران و انقلاب اسلامی همچون پروانه‌ای به دور شمع است.

ماموستا حسامی با اشاره به اینکه مردم باید واقعیت‌ها و خدمات نظام را در کردستان به درستی درک کنند گفت: آنچه که در این 42 سال در کردستان از باب رونق و توسعه  اتفاق افتاده است قابل مقایسه با طول تاریخ کردستان نیست.

امام جمعه اسبق سنندج با ذکر خاطراتی ادامه داد: یکی از افراد بسیار تلاشگر و بی‌ادعا در کردستان حجت‌الاسلام نورالدین حیدری بود که بدون کوچکترین توقع چه از لحاظ مالی و چه از منظر کسب قدرت سال‌ها در کردستان خدمت کرد.

این پدر شهید و جانباز انقلابی با اظهار خوشحالی در خصوص چاپ کتاب خاطرات این مجاهد فی‌سبیل الله توسط حوزه هنری ادامه داد: عنوان «فرزند کردستان» به حقیقت بهترین عنوان برای خاطرات است.  

ماموستا حسامی با قدردانی از پیشنهاد رئیس حوزه هنری استان کردستان در ثبت و ضبط خاطرات زندگی وی، گفت: امیدوارم بتوانم برای آیندگان واقعیت‌ها و ناگفته‌های بیشماری را که دارم در اختیار مردم ایران بگذارم.

وی به ذکر چند خاطره پرداختند و سپس با اهدای لوحی تقدیر توسط رئیس حوزه هنری کردستان و فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج از سال‌ها تلاش و کوشش این عالم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار