بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت دهه فجر؛

انقلاب اسلامی ایران به ابرقدرت جهانی تبدیل شد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 01February 2021

انقلاب اسلامی ایران به ابرقدرت جهانی تبدیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران که ریشه در قیام خونین عاشورا دارد به پرچمداری و رهبری حکیمانه مردی از سلاله پاکان و از تبار نور و روشنی، حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و پس از چهار دهه، شکوهمندانه ۴۲ سالگی‌اش را قد کشید.

انقلاب شکوهمند ملت ایران که با هدف احیای اسلام و زنده نگه‌داشتن دین خدا شکل گرفت، یک معجزه الهی و انفجار نور بود که در جهان شگفتی‌ساز شد و هر روز که از عمر آن می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از اقتدار، عزت و سربلندی را در عرصه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

بدون شک این انقلاب، بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب قرن است که با دم مسیحایی مردی الهی و نگاه پدرانه ابرمرد مبارز و مجاهد قد کشید، بالنده شد، تکامل یافت و اینگونه به پایداری رسید.

این انقلاب، عنوان بی‌نظیرترین و باشکوهترین انقلاب جهان را به خود اختصاص داد و امروز با تکیه‌گاه عظیم مردمی، یکپارچه و منسجم در اوج صلابت و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

انقلاب اسلامی ایران که ریشه ظلم و طاغوت را برچید، با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبارجهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار کمر خم نکرد، ایستاد و مقاومت را به رخ تاریخ کشید و اینک عَلَم روشنگری و بصیرت‌افزایی بر قله افتخارات آن در اهتزاز است.

امروز انقلاب اسلامی ایران در آستانه ۴۲ سالگی خود به لطف الهی و برکت خون شهدا به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است و همچنان بیش از گذشته و به رغم همه تحریم‌ها و تهدید‌ها و مشکلات اقتصادی به پشتوانه مردمی غیرتمند و مومن و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در مسیر بالندگی و اقتدار استوار، محکم و پابرجا بوده و هرگونه نگاه چپ استکبار و صهیونیسم را به این مرز و سامان الهی با قدرت پاسخ خواهد داد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌ودومین بهار انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد این انقلاب به حرمت خون هزاران شهید پیروزمندانه در تمامی عرصه‌ها در مسیر «گام دوم انقلاب» برای تمدن‌سازی با چراغ روشن در حرکت است تا پرچم ولایتمداری این ملت را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار