مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت با همکاری نهاد‌های حوزوی و نیرو‌های مسلح اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 01February 2021

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت با همکاری نهادهای حوزوی و نیروهای مسلح اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان و پزوهشگران غیر حوزوی نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند ادامه داد: این جشنواره ملی همراه با برگزاری نمایشگاه آثار و اعطای دیپلم افتخار، تندیس و تجلیل از آثار و افراد برتر در پنج بخش «تالیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم نامه، چند رسانه ای و فیلم و عکس» برگزار خواهد شد.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به محورهای جشنواره و دعوت از پژوهشگران شهرستانهای استان یزد که به طور جدی در این جشنواره شرکت کنند عنوان کرد: جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در محورهای نقش امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای‌ (مدظله العالی)، مراجع عظام، علما، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خسروی‌راد آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره می‌توانند به سایت www.defafestival.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار