مسئول بسیج کارمندان استان قزوین:

برنامه‌های متنوع دهه فجر توسط بسیج کارمندان قزوین برگزار می‌شود

«حسین فیضی» گفت: ۱۷۰ عنوان برنامه از سوی ادارات استان قزوین برای دهه فجر تبیین شده که قابل توجه است.
کد خبر: ۴۴۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ - 01February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «حسین فیضی» مسئول بسیج کارمندان استان قزوین در میزگرد خبری که امروز در بسیج رسانه قزوین با محوریت دهه فجر و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: بسیج کارمندان یکی از اقشار بسیج است که قشر بزرگی از جامعه آماری ایران را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به ۲۳ هزار شهید کارمند در کشور گفت: استان قزوین ۶۳ شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده که این تعداد منهای شهدای عزیز بسیج فرهنگیان است.

فیضی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق جامعه اسلامی بیان کرد: مخاطب ما به عنوان بسیج ادارات، کارگزاران نظام هستند و تلاش ما در جهت تحقق دولت اسلامی در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به ایام الله دهه فجر و برنامه‌های بسیج کارمندی استان تصریح کرد: ۱۷۰ عنوان برنامه از سوی ادارات استان برای دهه فجر تبیین شده که قابل توجه است.

فیضی با اشاره به این برنامه‌ها تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا، نشست بصیرتی و ارائه دستاورد‌های انقلاب، برنامه‌های سبک زندگی و سواد رسانه‌ای، برنامه هایی با مضمون سیره حضرت زهرا (س) همراه با تجلیل از بانوان محجبه و فعال در حلقه صالحین و نذر خون از سوی کارمندان ادارات از جمله برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر است.

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای میز خدمت با حضور مدیران ادارات با هدف محرومیت زدایی مناطق روستایی و رفع مشکلات مردم این مناطق از برنامه های مهم ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار