استاندار خراسان شمالی‌:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی در دهه فجر افتتاح می‌شود

«محمد علی شجاعی» گفت: به پاس قدردانی از جانفشانی‌های شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان شمالی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ - 02February 2021

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی در دهه فجر افتتاح می‌شود/// وقتی روتیتر میزنید خبر داد، پس چرا در تیتر فعل میزنید!!!/// هایپر لینک اشتباه است///عکس نمایه در متن لحاظ شود///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در بازدید از روند عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از ضروریات بوده چرا که قرار است در این مرکز فرهنگی افتخارات و رشادت‌های ایثارگران و 3 هزار شهید خراسان شمالی به نمایش گذاشته شود.

شجاعی گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را گرامی بداریم و به نسل جوانمان منتقل کنیم به این خاطر که گوشه گوشه این فرهنگ پر از رشادت، بزرگی، منش و ولایت‌مداری است و در رزمایش مواسات که در پی شیوع ویروس کرونا صورت گرفت فرهنگ دفاع مقدس دوباره یادآوری شد.

وی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی در اواسط دهه فجر افتتاح خواهد شد.

‌این مسئول عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سطح ملی و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی در استان این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است.

شجاعی متذکر شد: آوردن ادوات جنگی برای چیدن در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از سطح ملی در حال پیگیری و به زودی مستقر می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در پایان این بازدید از تلاش های سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار