رئیس کمیته ملی المپیک:

ارتش بستر تربیت قهرمانان ملی است

صالحی امیری گفت: ظرفیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش بسیار گسترده است به طوری که می‌توان گفت ارتش بستر تربیت قهرمانان ملی است.
کد خبر: ۴۴۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 01February 2021

سیبیببه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سید رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم معارفه رؤسای هیئت‌های ورزشی ارتش که امروز (دوشنبه) در ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: ارتش نماد صداقت و صلابت است و ارتشیان همواره انسان‌هایی نجیب، منظم و مقتدر هستند.

وی افزود: ظرفیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش بسیار گسترده است؛ به طوری که می‌توان گفت ارتش بستر تربیت قهرمانان ملی است.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به کسب مقامات عالی از سوی ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ارتش در مسابقات «سیزم» نمایشی از توانمندی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی به منصه ظهور می‌رساند.

صالحی امیری با بیان اینکه ورزش در ارتش هویت‌ساز و شخصیت‌ساز است و تاکنون در عرصه ملی ظاهر شده است، گفت: بنده از جانب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این تعهد اخلاقی را می‌دهم که هرگونه حمایت را در جهت توسعه ورزش قهرمانی در ارتش انجام دهیم و در این رابطه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار