به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود؛

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در یزد

به مناسبت ایام الله دهه فجر و در راستای برگزاری اولین جشنواره هنرفرآنی دانش، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی سید «جواد حسینی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 01February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت ایام الله دهه فجر و در راستای برگزاری اولین جشنواره هنرفرآنی دانش، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی سید «جواد حسینی» برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود این مراسم معنوی که ساعت ۹ صبح ۱۵ بهمن ماه در مرکز پژوهش سرای برازنده مقدم برگزار خواهد شد به صورت زنده از شبکه شاد به نشانی shad.ir/n۱parvareshi پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی در این محفل نورانی شرکت کنند.

لازم به ذکر است این مراسم به همت آموزش و پرورش ناحیه یک یزد و دارالقرآن شهدای کوچه بیوک و با مشارکت اداره‌کل‌ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد برگزار می‌شود.

گفتنی است اولین جشنواره هنر قرآنی دانش دانش باهدف تقویت بنیه معرفتی و تربیتی دانش آموزان با تمسک به قرآن کریم به همت اداره کل قرآن، عترت و نماز و معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها