مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله:

انقلاب اسلامی راه مقاومت و ایستادگی را با اقتدار طی می‌کند

حجت‌الاسلام عبدی گفت: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان، راه مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش‌ها را با اقتدار و قوت طی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ - 01February 2021

مداحان در راستای تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط در جامعه پیشگام باشند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع مداحان و شاعران بسیجی استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی مداحان جایگاه ویژه ای در کشور دارند؛ چراکه در کنار مبلغین می‌توانند بسیار اثرگذار باشند و امروز یکی از وظایف مهم آنها هویت‌سازی با رویکرد اسلام ناب محمدی و در راستای انقلاب است.

عبدی افزود: یکی از وظایف دیگر مهم امروز مداحان در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی تبیین دستاوردها و شناساندن جایگاه انقلاب اسلامی است که باید در همه ابعاد مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: امروز جامعه نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط در جامعه است که مداحان و تریبون‌داران باید در این راستا پیشگام باشند؛ چراکه انقلاب اسلامی انقلاب امید و توجه به مستضعفین است و مداحی در تراز انقلاب جای می گیرد که ابتدا در تراز اسلام ناب محمدی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: امروز به کوری چشم دشمنان انقلاب، مکتب امام خمینی (ره) در سراسر عالم گسترش پیدا کرده و این نتیجه عنایات های خداوند متعال، توجهات حضرت ولی عصر (عج)، هدایت های مقام معظم رهبری و هوشمندی و همراهی مردم است.

عبدی افزود: انقلاب اسلامی بستر و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) پس از سال ها فراهم کرد و امروز دشمنان انقلاب که در حرکت جهشی انقلاب مانع‌تراشی می کنند به دنبال تأخیر انداختن ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

وی یادآور شد: مداح در تراز انقلاب اسلامی ویژگی ها و شاخصه های زیادی دارد و اگر امروز مداحان می‌خواهند خود را در این جایگاه قرار دهند باید همواره چشم و گوششان به بیانات مقام معظم رهبری باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: یکی از مهمترین وظایف امروز مداحان و مبلغین توجه به جنگ نرم دشمنان برای از بین بردن کانون خانواده است؛ چراکه دشمن سرمایه گذاری زیادی برای این مسئله انجام داده و مداحان باید در ترویج اخلاق و سبک زندگی اسلامی پیشگام باشند.

عبدی افزود: مداحی یک فرصت بسیار ارزشمند برای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، قطعا معجزه‌آفرین خواهد شد و امروز جامعه مداحان و خصوصاً بسیج مداحان باید در راستای تربیت نیرو و کادرسازی برای انقلاب سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی است و در طول این 42 سال به وضوح دیدیم که دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به این سه عنصر دریغ نکرده و لذا مداحان باید برای تقویت اعتقادات مردم با محوریت این سه عنصر اساسی اثرگذار باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: ولایت فقیه خیمه انقلاب اسلامی است و امروز آن چیزی که توانسته تمام راهبردهای دشمنان هم در داخل و هم منطقه با شکست مواجه کند، هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری است که باید اولا خدا را شاکر باشیم و ثانیاً قدر این شرایط را به خوبی بدانیم.

عبدی بیان کرد: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان، راه مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش‌ها را با اقتدار و قوت طی خواهد کرد و تغییر افراد در مدیریت های کشورهای غربی ذره‌ای نمی تواند در اعتقادات و حرکت ملت ایران اثرگذار باشد؛ چراکه ذات دشمنان دشمنی و توقف حرکت انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مداحان باید در راستای بصیرت‌افزایی و هوشیاری مردم نسبت به توطئه ها و شگردهای دشمنان بیشتر توجه داشته باشند؛ چراکه دشمنان روزی با دست‌های چدنی و روزی با دست‌های مخملی می‌خواهند اهداف شوم خود را پیش ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در کشور فراهم شده که اگر مدیریت درست و با رویکرد انقلابی و جهادی محقق شود، قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی با راه و مکتب شهید سلیمانی به خوبی آشنایی کامل دارند و در طول این یک سال گذشته از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که راه پرافتخار این بزرگمرد را ادامه می دهند و لذا باید همه تلاش کنیم که مکتب شهید سلیمانی در کشور به یک فرهنگ جاری تبدیل شود.

عبدی خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جوان حزب اللهی یکی از نیازهای مهم امروز کشور است که باید محقق شود و این مسئله در سایه انسجام و وحدت همه‌جانبه همه نیروهای مومن، دلسوز،  انقلابی و جهادی محقق می شود و مداحان باید در زمینه ایجاد وحدت و انسجام درونی در کشور پیشگام باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار