مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد؛

بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود

«پریسا کرمی» گفت: بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان با نگاه به کتاب «از زمزمه تا فریاد» فردا سه شنبه (14 بهمن) با حضور «فرامرز محمدی پور» به صورت زنده از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 01February 2021

نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود

«پریسا کرمی» مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، با بیان اینکه در سومین روز از دهه فجر نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود اظهار داشت: این نشست با نگاه به کتاب «از زمزمه تا فریاد» فردا سه شنبه (14 بهمن) برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: این مراسم با حضور «فرامرز محمدی پور» از شعرا و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت مجازی و از طریق پلتفرم اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نشست به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران پرداخته می شود متذکر شد: واکاوی وقایع انقلاب از دیگر محورهای نشست بررسی شعر انقلاب اسلامی در کتابخانه امام حسن مجتبی(علیه السلام) شهرستان «رشت» است.

کرمی با بیان اینکه این نشست فرهنگی ویژه با همکاری محفل ادبی دکتر معین برگزار می شود افزود: علاقه مندان می توانند به صورت زنده از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان به نشانی http://skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در این نشست شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار