معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه:

امام خمینی (ره) اسلام را در جهان احیا کرد/ افتخارات جبهه مقاومت از برکت ولایت فقیه است

سردار فلاح‌زاده گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت و نابودی داعش، از برکت و هنر نقش ولایت فقیه است.
کد خبر: ۴۴۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 01February 2021

امام خمینی (ره) اسلام را در جهان احیا کرد/ افتخارات جبهه مقاومت از برکت ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا فلاح زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران امشب در مراسم پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم با گرامیداشت ایام دهه فجر و مناسبت‌های حماسی ماه بهمن، اظهار داشت: ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات والفجر ۸ و سالروز عملیات آزاد سازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا از مناسبت‌هایی است که هر کدام باید به طور ویژه مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: سیدالشهدا (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاء سیره جدش رسول الله (ص) قیام کرد و حضرت امام (ره) فلسفه قیام و نهضت را احیاء سنت پیامبر (ص) و سیره سیدالشهدا (ع) عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: معاویه اسلام شکنجه و زور و کفرآمیز را پدید آورد و بنی امیه و بنی عباس نیز با منافقین و باقیمانده خوارج به مصاف آمدند و در عصر حاضر، این امام خمینی (ره) بود که در استمرار قیام سیدالشهدا (ع)، اسلام را در جهان و شیعه را در ایران زنده و سربلند کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره)، به مستضعفان عالم عزت بخشید و آنان را در مقابل ظلم و ستم بیدار کرد و چهره ظلم و بیداد را رسوا نمود.

فلاح زاده با مقایسه آماری پیشرفت‌های ایران اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اگر شاه خائن در ایران بود، اکنون چیزی به نام شیعه و فرهنگ اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) وجود نداشت و از این شکوهی که امروز در حرم‌های اهل بیت (ع)، نماز‌های جمعه و برگزاری جلسات دعا و نیایش مشاهده می‌کنیم، خبری نبود.

وی عنوان کرد: اگر حضرت امام (ره) و علمای همراه ایشان و نیز فرماندهان شجاعی همچون شهید زین الدین در لشکر ۱۷ و دیگر فرماندهان رشید نیرو‌های مسلح در جبهه نبودند، صدام تا عمق خاک ایران نفوذ می‌کرد.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت ادامه داد: امروز هم چنانچه پیشتازی مردم و روحانیت و رشادت جبهه مقاومت نبود، داعش سوریه و عراق را فتح و حرم‌ها را با خاک یکسان می‌کرد و تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه افزود: این افتخارات که موجب سرافراز ایران اسلامی و جهان اسلام شده از هنر و برکت ولایت فقیه است.

وی با ذکر این نکته که آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور مستمر در حال طرح ریزی توطئه علیه ما هستند، تصریح کرد: ما وارث سیدالشهدا (ع) و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و همانگونه که امام بزرگورمان وعده فتح سنگر‌های کلیدی جهان توسط اسلام را دادند، ان شاءالله پرچم اسلام را در سرتاسر جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار