رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان:

انقلاب اسلامی طاغوت‌ستیز، ظلم‌ستیز و بت‌شکن است

حجت‌الاسلام «سید محمدحسین صفوی» با تأکید بر اینکه احساس خوب مردم در این روز مشخص و نمایان بود، گفت: انقلاب اسلامی طاغوت‌ستیز، ظلم‌ستیز و بت‌شکن است.
کد خبر: ۴۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 01February 2021

انقلاب اسلامی طاغوت‌ستیز، ظلم‌ستیز و بت‌شکن است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سید محمدحسین صفوی» رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت:  ۱۲ بهمن ۵۷ روز بسیار بزرگی برای ملت ایران است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه احساس خوب مردم در این روز مشخص و نمایان بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی طاغوت‌ستیز، ظلم‌ستیز و بت‌شکن است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام قصد کمرنگ نشان دادن اهداف والای جمهوری اسلامی را دارند، خاطرنشان کرد: حیات ما با امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

صفوی با اشاره به اینکه تمامی حرکت‌ها و محورهای امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی بر مبنای توحید و دعوت به یکتاپرستی بود، متذکر شد: یکی از دلایل مهم قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی متکی بودن به ذات لایزال الهی است.

وی با تأکید بر اینکه شاکله انقلاب اسلامی در دو محور اساسی رهبری و ملت و پیوند ولایی بین این دو شکل گرفته است، افزود: ایران اسلامی در حلقه آتش دشمنان است، اما مردم در سلامت کامل زندگی می‌کنند، چرا که انقلاب اسلامی انقلاب ولایی، حسینی و انقلاب امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها