برگزاری مسابقه کتابخوانی «رهبر دارالعباده»

به مناسبت ایام الله دهه فجر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، برای معرفی چهره انقلابی و یار امام خمینی، شهید آیت الله «محمد صدوقی» (ره) مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ - 02February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت ایام الله دهه فجر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، برای معرفی چهره انقلابی و یار امام خمینی، شهید آیت الله «محمد صدوقی» (ره) مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

شهید آیت الله صدوقی از یاران صدیق، باوفا و ۳۰ ساله امام امت بود؛ او یار امام و یاور ملت محروم بود که به حق در عمل این موضوع را نشان داد.

وی نمونه‌ای از امام امت بود که بدون تردید همه خصائل اخلاقی و روحی و ابعاد حضرت امام و انبیاء و صلحاء در وی جمع و خلاصه شده بود؛ او مردی از سلاله پاک تشیع علوی و ادامه دهنده راه حضرت علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار بود.

شهید صدوقی عابدی مخلص و زاهدی بی ریا بود که از کار شبانه‌روزی و در خدمت مردم بودن هیچ احساس خستگی نمی‌کرد و مقاوم بود.

این مسابقه از کتاب جذاب «رهبر دالعباده» برگزار خواهد شد که به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

بیان سیره این رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان یزد از عرصه‌های پر راز و رمزی است که گاه می‌توان دلایل پیروزی و ماندگاری انقلاب را در دل آن جستجو کرد؛ که این کتاب به آنها پرداخته است.

کتاب «رهبر دارالعباده» در نوع خود درباره شهید صدوقی منحصر به فرد است. این کتاب به همت محمدعلی جعفری در ۱۲۸ صفحه و با قیمت پشت جلد هشت هزار تومان به نگارش درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «رهبر دارالعباده»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار