فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) خبر داد؛

ثبت نام ۱۱ هزار نفر برای شرکت در دومین همایش گام دوم انقلاب اسلامی

سردار حسنی آهنگر از ثبت نام ۱۱ هزار نفر برای شرکت در دومین همایش «گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی» خبر داد و گفت: برای این همایش ۳۱۵ مقاله از سوی ۵۱۵ نفر به نگارش درآمده که از این تعداد، ۲۴۴ مقاله پذیرفته شده است.
کد خبر: ۴۴۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 02February 2021

ثبت نام ۱۱ هزار نفر برای شرکت در دومین همایش گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) صبح امروز در نشست خبری «همایش گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی» اظهار داشت: ما در سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که در این رابطه از سال گذشته دبیرخانه دائمی را در دانشگاه ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سعی کردند به واسطه تجربیاتی که در شکل‌گیری حکومت اسلامی داشتیم، این الگو را برای سایرین معرفی کنند؛ لذا این بیانیه را صادر کردند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: همایش اول را در این رابطه سال گذشته برگزار و در این‌خصوص کتاب‌هایی را منتشر کردیم؛ امسال هم دومین همایش را به‌منظور معرفی الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز، در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن برگزار می‌کنیم.

سردار حسنی آهنگر عنوان کرد: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی اولویت دوم همایش است که برگزاری نشست‌های علمی در دانشگاه‌ها و‌ حوزه‌های علمیه با تمرکز بر تربیت مدیران جهادی در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۴۹ دانشگاه و حوزه علمیه با ما در برگزاری پنج محور همایش همکاری دارند، گفت: همایش به‌صورت حضوری و‌ مجازی در قالب ۱۴ پنل در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) اضافه کرد: برای شرکت در این همایش ۱۱ هزار نفر ثبت نام کردند؛ البته تاکنون ۶۲ نشست تخصصی برگزار شده است و بیش از سه هزار و ۲۰۰ استاد و دانشجو در نشست‌های تخصصی حضور داشتند؛ همچنین برای این همایش ۳۱۵ مقاله از سوی ۵۱۵ نفر به نگارش درآمده که از این تعداد، ۲۴۴ مقاله پذیرفته شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار