جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

آمریکایی‌ها جرأت نگاه چپ به نفتکش‌های ایرانی را ندارند/ قدرت موشکی عامل برتری ایران در مقابل دشمنان است

امیر دریادار کاویانی گفت: قدرت موشکی کشورمان از مؤلفه‌های برتر ایران اسلامی است که به واسطه آن آمریکا، رژیم صهیونیستی، هم‌پیمانان آن‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه نمی‌توانند علیه ما غلطی کنند.
کد خبر: ۴۴۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 02February 2021

ایران اسلامی با اقتدار در صحنه دفاع از آرمان‍‌های خود قدم برمی‌دارد/ شهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از محور مقاومت جانانه ایستادگی کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون دانشگاه شهید ستاری با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از محور مقاومت جانانه ایستادگی کردند، اظهار داشت: آرامش امروز ما مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهداست.

وی در ادامه با اشاره به ایام‌الله دهه فجر گفت: این ایام یادآور ایثار و ازخودگذشتگی نسلی است که در مقابل استکبار ایستادند و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با بررسی روند انقلاب اسلامی می‌بینیم که طی این ۴۲ سال همواره در یک تقابل بزرگ با جبهه استکبار بوده و به تنهایی در مقابل استکبار جهانی، جانانه ایستاده است و امروز با اقتدار در صحنه دفاع از آرمان‌های خود قدم برمی‌دارد.

دریادار کاویانی به دشمنی و کینه‌توزی‌های آمریکای جنایتکار طی سالیان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: آمریکایی‌ها از همان دوران ابتدایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چندین جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما با هوشمندی فرمانده معظم کل قوا و مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی، نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

وی درباره تحریم‌ها و جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها علیه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها از زمان شروع انقلاب اسلامی علیه کشورمان جنگ اقتصادی به راه انداختند که این مسیرشان ادامه دارد و همان‌طور که دیدید در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ترامپ، اشخاص را نیز تحریم کردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش به نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس برای سد کردن مسیر دشمن بسیار مهم بود که دشمن را به عقب‌نشینی وادار کرد.

امیر کاویانی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان بیان کرد: این جنگ مجموعه‌ای از جنگ‌های اقتصادی، سخت، نیمه‌سخت، فرهنگی و عملیات روانی است که دشمن علیه کشورمان در منطقه به راه انداخته تا از نفوذ ایران اسلامی جلوگیری کند. دشمن از رسالت انقلاب اسلامی و صدور انقلاب به دنیا در هراس است.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی با اقتدار در مسیر انقلاب و آرمان‌های اسلامی قدم برمی‌دارد و دشمن هر روز ضعیف‌تر شده و شکست‌های پی در پی را متحمل می‌شود.

جانشین فرمانده نداجا با تاکید بر اینکه ایران اسلامی چندین مؤلفه برتر دارد، افزود: قدرت موشکی کشورمان از مؤلفه‌های برتر ایران اسلامی است که به واسطه آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه نمی‌توانند علیه ما غلطی کنند.

امیر کاویانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به واسطه محور مقاومت در فرامرز‌ها ظرفیت‌های بالایی دارد، یادآور شد: پیام انقلاب اسلامی و نفوذ نرم ایران اسلامی به دنیا صادر شده و کشور‌های آزاده از پیروزی‍های ایران اسلامی و جبهه مقاومت خشنود هستند.

وی به ژئوپولوتیک ویژه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در چهارراه شرق و غرب است و در شمال تنگه هرمز و خلیج فارس مرز خروج انرژی جهان است. ایران ذخایری دارد که کشور‌های دیگر ندارند و سرزمین ویژه‌ای است.

جانشین فرمانده نداجا با تأکید بر قدرت برتر نیرو‌های دریایی ایران اسلامی گفت: رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ورودی کانال سوئز، در اقیانوس آرام حضور دارند و به واسطه حضور نیروی دریایی ارتش در همراهی نفتکش‌های عازم به ونزوئلا، آمریکایی‌ها جرأت نگاه چپ به نفتکش‌های ما را نداشتند.

دریدار کاویانی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی شتاب‌دهنده پیروزی انقلاب بود، یادآور شد: نیروی دریایی وابسته به تجهیزات است و قبل از انقلاب تجهیزات را از خارج وارد می‌کردیم و آموزش‌ها نیز در غرب انجام می‌شد، اما به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی و همت جوانان ایرانی شعار «ما می‌توانیم» محقق و طرح‌های عملیاتی به کار گرفته شد. نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار کشتی را اسکورت کرد و اقتصاد کشور را سالم نگه داشت که این امر با کمک نیروی هوایی انجام گرفت.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، افزود: امروز به برکت تدابیر مقام معظم رهبری، هوش و توانمندی جوانان و صنعتگران عزیزمان ناو‌ها و زیردریایی‌های مختلف ساختیم. امروز روی پای خودمان ایستادیم و پیشرفت‌های فراوان در کشورمان به برکت خون شهدا و ایثار جوانان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها