نرم‌افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد

نرم‌افزار هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا با نام «سپهبدهای اخلاص»، با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی شد.
کد خبر: ۴۴۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 02February 2021

نرم‌افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از نرم‌افزار هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا که با نام سپهبدهای اخلاص نام‌گذاری شده است با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «داود گلکاریان» رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش در این مراسم اظهار داشت: موضوع ارزیابی از جمله مهمترین مؤلفه‌های اشراف فرماندهی معظم کل قوا در سطح نیروهای مسلح است؛ به این معنی که پس از ارزیابی نهایی یگان‌ها، مدیریت فرماندهان مورد سنجش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به راهبرد نیروی زمینی ارتش درباره هوشمندسازی مدیریت در این نیرو افزود: ستاد هوشمند به معنی ستادی آینده‌نگر است که برای دستیابی به سه اصل راهبردی ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیروی زمینی بسیار حائز اهمیّت است.

امیر گلکاریان خاطرنشان کرد: موضوع اشراف که از تفکر خلاق و راهبردی فرماندهی معظم کل قوا است، یکی از محورهای آن، انتخاب نفرات و کارکنان برتر و شایسته در حوزه‌های مختلف است. نیروی زمینی ارتش به‌منظور تحقق عدالت‌محوری در انتخاب و شناسایی کارکنان نمونه، نرم‌افزار هوشمندی را با نام شهدا و سپهبدهای اخلاص رونمایی و عملیاتی کرد.

رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نرم‌افزار هوشمند و راهبردی با ایده‌پردازی دبیرخانه اشراف فرماندهی نزاجا و به‌منظور رفع آسیب‌ها در بازدیدهای میدانی، توسط متخصصین رسته رایانه نیروی زمینی ارتش طراحی، تولید و عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار قادر است هرگونه خطای انسانی را به حداقل برساند؛ زیرا ارزیابی را در لایحه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر خطایی رخ دهد، مجوز عبور به مرحله بعدی را نخواهد داد.

امیر گلکاریان ضمن اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربران با این نرم‌افزار گفت: ان‌شاءالله به‌زودی استفاده از این نرم‌افزار را به یگان‌های تابعه تسرّی خواهیم داد تا به یک عملکرد و ارزیابی منسجم و مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار