رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

سعید عبدلی زاده طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان هرمزگان منصوب شد.
کد خبر: ۴۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 02February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،در این حکم آمده است: سعید عبدلی زاده طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان هرمزگان منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

استان هرمزگان دارای گذشته‌ای درخشان و جایگاهی رفیع در مبارزات استعمارستیزانه و ضداستکباری در طول تاریخ است و مردم فداکار و قدرشناس این استان همواره در فرازهای مهم انقلاب اسلامی، به بهترین وجه در صحنه حاضر بوده‌اند.

شأن و عظمت مردم عزت‌مند استان هرمزگان، در کنار موقعیت سوق‌الجیشی جغرافیایی ـ و باالتبع، ضروریات فرهنگیِ ـ آن، طراحی دقیق و تلاشی مضاعف، خالصانه و پی‌گیرانه را برای تثبیت و ارتقای فرهنگ بومی آن استان می‌طلبد که قطعاً حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، مرکزی الهام‌بخش برای این مقصود است، لذا قدرت و غنای فرهنگ استعمارستیزانه و ضداستکباری در آن خطه‌ی غیور ایجاب می‌کند یکی از کار ویژه‌های اصلی آن مرکز هنر انقلابی، نقش‌آفرینی در تحکیم و تعمیق فرهنگ مقاومت و ایستادگی با زبان هنر باشد.

نظر به تجربیات ارزنده و توانایی‌های شما ، بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه‌ی هنری، جناب‌عالی را به «ریاست حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

عبدلی‌زاده به عنوان یک عکاس و مستندساز هرمزگانی دارای سوابقی چون تهیه‌کنندگی رادیو در مرکز خلیج فارس، مدیریت مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس، دبیر جشنواره فیلم عمار در استان، دبیر شبکه حکمت سازمان ملی جوانان استان و مدیریت اندیشکده توسعه منطقه‌ای هرمزگان را نیز در کارنامه خود دارد.

پیش از این انوشیروان پیشدار برای مدت بیش از پنج سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

استان هرمزگان الگوی سلحشوری و مقاومت است

«سعید عبدلی‌زاده» رئیس جدید حوزه هنری استان هرمزگان در آیین معارفه خود گفت: از دیرباز تاکنون استان هرمزگان در کنار ظرفیت‌های مردمی، الگوی سلحشوری،مقاومت و ایثار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: نام این استان با لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی ماندگار شده و این مهم یکی از افتخارات ویژه برای مردم استان هرمزگان محسوب می‌شود.

عبدلی‌زاده بیان کرد: حوزه هنری استان هرمزگان نیز در این سال‌ها درحفظ،پاسداشت مقاومت‌ها و رشادت‌های قهرمانان خود فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده است که جای قدردانی دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار