در پیامی؛

سردار کارگر پرتاب موفقیت‌آ‌میز ماهواره‌بر ترکیبی «ذوالجناح» را به وزیر دفاع تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح را به امیر سرتیپ «امیر حاتمی» تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ - 02February 2021

سردار کارگر پرتاب موفقیت‌آ‌میز ماهواره‌بر ترکیبی «ذوالجناح» را به وزیر دفاع تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر ترکیبی «ذوالجناح»  را به امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند امیرسرتیپ امیر حاتمی

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) واهداء سلام

بااحترام ساخت و پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح که با دستیابی به فناوری قدرتمندترین موتور سوخت جامد برای نخستین بار در حوزه فضایی انجام شد را خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌مایم.

بار دیگر به همت و تلاش جهادی دانشمندان مومن، وطن دوست و انقلابی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اقتدار و پیشرفتی نو در عرصه هوافضا به رخ جهانیان کشیده شد و مایه مباهات و غرور ملی و قوت قلب ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

یقیناَ این خودباوری و اعتماد به وعده الهی در راستای آرمان الهی حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بود که در اندیشه و جان مهندسان کشورمان دمیده شد و در روز ملی فناوری فضایی و دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید.

با تکریم یاد وخاطره همه شهدای علمی، دفاعی، هسته‌ای و مقاومت به ویژه دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی شهید دکتر محسن فخری زاده، سربلندی و توفیقات روز افزون حضرتعالی و همه کارکنان، حماسه سازان و دانشمندان آن مجموعه عزت آفرین را تحت زعامت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار