مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد:

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در اجرای طرح «سلاله‌ها»

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد به همراه سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد با «محسن موحدی‌فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۴۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ - 03February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به همراه «فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد و «ندا دهقانی‌زاده» مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد با «محسن موحدی‌فرد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در اجرای طرح «سلاله‌ها»

در این دیدار مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد به بیان طرح‌های مأموریتی این حوزه پرداخت و گفت: یکی از طرح‌هایی که با همکاری اداره آموزش و پرورش سال‌های گذشته برگزار شده است طرح «سلاله ها» است.

ذاکری در مورد این طرح توضیح داد و بیان کرد: طرح «سلاله‌ها» از طرح‌های ملی آموزشی دانش آموزان است که طی دو سال گذشته توسط اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، دفتر امور بانوان استانداری و مشارکت همه جانبه اداره آموزش و پرورش استان یزد به خوبی اجرا شده است.

فاطمه ذاکری افزود: در این طرح مفاهیم آموزشی از قبیل فضای مجازی، سواد رسانه، خودباوری و توانمندسازی دانش آموزان، سبک زندگی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت طی دوره‌های مختلف به دانش آموزان دختر مقطع متوسطه آموخته می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری امکان اجرای این طرح تاکنون مهیا نشده است که در صورت صلاحدید اداره آموزش و پرورش یزد مفاهیم مورد نظر در فضای «شاد» به دانش آموزان اموخته می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در پایان اظهار کرد: جهت قدردانی از مربیان مدارسی که این طرح را اجرا کرده اندلوح تقدیری نیز آماده شده است که طی مراسمی به ان‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار