فرمانده ناجا:

ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد/ برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در رأس حاکمیت آمریکا باشد

سردار اشتری گفت: جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمن مقتدرتر، با صلابت‌تر و عالمانه‌تر از گذشته با تمام توان به مسیر خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۴۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ - 03February 2021

ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد/ برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در رأس حاکمیت آمریکا باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم چهل و سومین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی پشت سر می‌گذاریم که استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا اعلام کرده بود که ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید. 

وی با بیان اینکه حوادث پاوه، حرکت منافقین و جنگ تحمیلی نشان داد که دشمن به‌دنبال براندازی انقلاب اسلامی بود، افزود: ترامپ که خود در براندازی نظام مقدس کشورمان پیشتاز بود و از چند سال قبل به‌صورت مداوم با تمام قوا و ابزار رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد، به‌خوبی دید که ملت ما با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای و با سربلندی مسیر خود را طی می‌کنند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: برای نظام و ملت فرقی ندارد که چه کسی در رأس حاکمیت آمریکا باشد؛ چرا که انقلاب اسلامی با وجود تمام تحریم‌هایی که در طول چهار دهه به آن تحمیل شده است، مسیر پیشرفت خود را با سربلندی ادامه می‌دهد.

سردار اشتری تأکید کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، چله دوم انقلاب اسلامی را با عظمت، شتاب و قدرت بیشتری پیش خواهیم برد.

وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمن، مقتدرتر، با صلابت‌تر و عالمانه‌تر از گذشته با تمام توان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: امنیت و عزتی را که داریم، باید با استفاده از ظرفیت مردم فهیم و بصیر و حضور رزمندگان ارتقا دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و ما باید به گفته فرمانده معظم کل قوا، «نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی» داشته باشیم.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: چشم امید مردم ما و مظلومان جهان به شما رزمندگان جمهوری اسلامی ایران است و امروز نیرو‌های مسلح باعث افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند. شما باید خود را برای نبرد با دشمنان آماده کنید.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه جامعه‌محور است و مأموریت‌های حساسی دارد، باید اقتدار توأم با رأفت و مهربانی داشته باشد. نحوه مواجهه ما با افرادی که به ما مراجعه می‌کنند، باید عادلانه و مهربانانه باشد و اقتدار ما در مقابل کسانی باشد که قانون‌گریز هستند.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز اگر اشرار و قاچاقچیان بخواهند به مرزهای ما تعدی کنند به شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و در شهر‌ها با کسانی که به دنبال خدشه‌دار کردن قانون هستند، مقتدرانه برخورد خواهیم کرد؛ زیرا «امنیت مردم» خط قرمز پلیس است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته ناجا گفت: رهبری در این پیام فرمودند که مردم قدردان نیرو‌های خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی هستند و پیام ایشان برای ما یک مسیر را نشان داد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر ضرورت حرفه‌ای شدن آموزش‌ها عنوان کرد: طرح تحول دانشگاه علوم انتظامی امین مورد تدیید ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت و باید طبق آن عمل کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه باید در حوزه تقویت بنیه انقلابی و اعتقادی خودمان بکوشیم، افزود: علاوه بر کلاس‌های تعالی باید در حوزه صیانت از خودمان و همکارانمان برنامه داشته باشیم؛ همچنین در حوزه علم‌آموزی و ارتقای توان دانش خود باید بکوشیم و به علوم و فنون روز اشنا باشیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه باید سطح علمی دانشگاه را روز به روز افزایش دهیم و از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی استفاده کنیم، تأکید کرد: باید دانشگاه علوم انتظامی امین بین دانشگاه‌های سراسر کشور مرجع باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها