مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

پیشتازی استان فارس در انتشار کتاب دفاع مقدس در کشور

حجت‌الاسلام «محمد‌حسین انصاری‌نژاد» گفت: استان فارس در حوزه تولید و نشر آثار دفاع مقدس در استان پیشتازی می‌کند و امسال بیشترین کتاب در حوزه دفاع مقدس کشور توسط این استان تهیه و وارد بازار نشر شده است.
کد خبر: ۴۴۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 03February 2021

پیشتازی استان فارس در انتشار کتاب دفاع مقدس در کشورحجت‌الاسلام ‌«محمدحسین انصاری‌نژاد» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه استان فارس در حوزه انتشارات کتاب در سطح کشور پیشتاز است اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در سال 99 تاکنون 55 عنوان کتاب در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دفاع مقدس تولید کرده است.

مدیر ادبیات و تاریخ شفاهی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این کتاب‌ها در شمارگان هزار‌، پانصد و دویست نسخه منتشر شده که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 30 عنوان کتاب در حوزه نقش روحانیت در دفاع مقدس و 15 عنوان کتاب صوتی در دست تولید است که امید است تعدادی از آنها تا پایان سال وارد بازار نشر شوند.

انصاری‌نژاد بیان داشت: از کتاب‌های در دست تولید 3 عنوان آن ترجمه کتاب‌های دفاع مقدس به زبان‌های عربی و انگلیسی است که قصد داریم دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس را به علاقه‌مندان خارج از مرزها نیز برسانیم چرا که دفاع مقدس ما یک دفاع الهی در برابر جهان استکبار بود.

این مسئول افزود: 25 عنوان کتاب نیز به همت و همکاری شاعران استان در حوزه دفاع مقدس در حال پیگیری تولید و انتشار ان هستیم که اشعار برگزیده شاعران استان را شامل می شود.

وی متذکر شد: انتشار خاطرات شهدا در قالب فرم شناسنامه‌ای از دیگر فعالیت‌های است که مورد استقبال خانواده‌های شهدای استان قرار گرفته که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در دست تولید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار