سرهنگ ادیبی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

مراسم گرامیداشت شهید شیرودی به همراه صعود به ارتفاعات بازی دراز برگزار می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: مراسم گرامیداشت شهید شیرودی 3 اردیبهشت در محل شهادت این شهید برگزار و روز بعد برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ - 06April 2015

مراسم گرامیداشت شهید شیرودی به همراه صعود به ارتفاعات بازی دراز برگزار می‌شود

سرهنگ "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در پاسخ به این سوال مبنی بر این که امسال بیشترین استقبال زائران سفر به سرزمینهای راهیان نور از کدام یادمانها بوده است، اظهار کرد: یادمان شلمچه بیشترین زائر و سپس یادمانهای فتح المبین، طلائیه و شهدای اروند بیشترین زائر را داشتند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به شناسنامه دار کردن یادمانها در سال جاری تصریح کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری در سال 93 و نکاتی که فرمودند، اقداماتی انجام شد که طبق نظرسنجیها از مدیران کاروانها  و مسئولین یادمانها، زائران راهیان نور شناخت مناسبتری از یادمانها و عملیاتهایی که در آن مناطق انجام شده است، داشتند.

ادیبی افزود: امسال برای هر یادمان جزوهای تهیه کرده بودیم که در اختیار زائران قرار دادیم که در روایت سرگذشت مناطق به مردم کمک زیادی کرد.

وی با اشاره به آغاز راهیان نور غرب کشور، گفت: سالروز شهادت شهید شیرودی و آزادسازی بازی دراز، 8 اردیبهشت ماه است، برای این که حضور خانوادهها در این منطقه به آسانی باشد، هر سال این مراسم پنج شنبه و جمعه نزدیک به این تاریخ برگزار میشود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: لذا این برنامه پنج شنبه 3 اردیبهشت ماه در محل شهادت شهید شیرودی برگزار و روز جمعه 4 اردیبهشت ماه، صعود به ارتفاعات بازی دراز، در شهر سر پل ذهاب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار