دیدار با خانواده شهدا در زابل

به مناسبت ایام الله دهه فجر فرماندار ویژه شهرستان زابل به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان این شهرستان از خانواده شهید «عیسی پودینه» و شهید «محمدرضا بزی» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۴۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ - 03February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت ایام الله دهه فجر فرماندار ویژه شهرستان زابل به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان این شهرستان از خانواده شهید «عیسی پودینه» و شهید «محمدرضا بزی» دیدار کردند.

«عباسعلی ارجمندی» فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز مادر اظهار داشت: اگر دهه فجری وجود دارد و یا اگر حتی انقلابی وجود دارد همه را مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آنها هستیم چرا که خون شهدا بوده که این نظام را بیمه کرده ‌و ادامه‌دار است.

وی گفت: اگر امروز مردم جامعه ما در آسایش و آرامش هستند و این آسایش و امنیت فراهم شده به برکت خون شهدا و صبوری خانواده آنهاست.

این مسئول در دیدار با خانواده این دو شهید عنوان کرد: دعا کنید ان‌شاءالله همان گونه که شهیدان راه را به ما نشان داده‌اند از راه خطا نرویم و راه و روش آن‌ها را ادامه دهیم و شرمنده مردم عزیز و شهدا و خصوصاً شما خانواده معظم شهدا نشویم.

در پایان از خانواده شهید عیسی پودینه و شهید محمدرضا بزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار